Implantaatregister

Versneld/makkelijker uw NVOI-registratie bijhouden

Volgens de richtlijnen m.b.t. uitval/peri-implantaire infectie

Altijd actueel overzicht van uw voorraad

Automatische generatie van het patiëntenpaspoort

Via DentalRules hoeft u nooit meer handmatig uw voorraad bijhouden en hierbij afhankelijk te zijn van één leverancier. Daarnaast hoeft u niet meer handmatig uw NVOI registratie bij te houden in Excel. Met een barcode scanner scant u uw voorraad aan en geeft u met een aantal eenvoudige muisklikken aan welke verrichtingen u heeft gedaan en welke implantaten u hierbij heeft gebruikt. Via DentalRules heeft u altijd een accuraat overzicht in uw actuele voorraad.

De hoeveelheid peri-implantaire infecties die u heeft geconstateerd en de hoeveel uitval geeft in DentalRules aan conform de meest recente richtlijnen, deze statistieken (en meer) worden automatisch voor u bijhouden.

Gaat u met deze module starten? U kunt éénvoudig uw huidige registratie uploaden en het wordt direct in het programma verwerkt. Door de nieuwe MDR dient elke leverancier van implantaten van het zelfde type barcode te gebruiken waardoor alle informatie direct in DentalRules kan worden uitgelezen.

Protocollen

Alle benodigde protocollen voor uw praktijk

Taken

Overzicht van al uw dag-, week-, maand- en jaartaken