Zekerheid dat de formulieren volledig worden ingevuld
Melding of iets een incident of calamiteit is
Incidenten gelijk koppelen aan de vergadering
Het inzichtelijk maken van incidenten en klachten is belangrijk voor het lerend vermogen van uw organisatie. Daarnaast is dit sinds de WKKGZ (januari 2016) vereist in plaats van het kwaliteitsjaarverslag.
De drie verschillende formulieren (patiëntincidenten, medewerkersincidenten en klachten) zijn opgedeeld in drie stappen. Eerst wordt gecontroleerd of alle verplichte velden zijn ingevuld. Daarna wordt de analyse uitgevoerd, waarin wordt aangegeven of sprake is van een incident of van een calamiteit. Tot slot wordt drie maanden later geëvalueerd of de maatregel ook het gewenste effect heeft bereikt.
Incidenten en klachten kunnen direct worden gekoppeld aan de vergadering. Prikincident? Dit wordt direct gekoppeld aan het personeelsdossier van het medewerker.
Al uw personeelsdocumentatie speciaal voor de mondzorg
Actiepunten kunnen niet meer vergeten worden en de notulen worden in het programma opgeslagen
Alle benodigde protocollen voor uw praktijk
Eén overzicht van al uw stoffen en bijhorende risico’s
Overzicht van al uw dag-, week-, maand- en jaartaken