Geoptimaliseerde supportservice - DentalRules

Geoptimaliseerde supportservice

Veel gestelde vragen

Wat is jullie motivatie voor deze keuze?
Welke gevolgen heeft dit voor mij als klant?
Wat is een ticketsysteem en hoe werkt het?
Moet ik nu heel lang wachten op mijn antwoord?
Vanaf wanneer stopt de telefonische supportafdeling?
Hoe kan ik jullie na 29 augustus bereiken?
Moet ik zelf mijn personeel inlichten over deze verandering?
Wanneer ontvang ik een uitnodiging van het ticketsysteem?
Wat is jullie motivatie voor deze keuze?

De motivatie voor deze keuze komt voort uit ons doel om u als klant zo snel en volledig mogelijk te kunnen helpen met uw vragen. Wij hebben gemerkt dat het beantwoorden van telefoontjes het werken aan snelle en complete oplossingen voor uw problemen niet bevordert. Tevens merken wij dat wij aan de telefoon niet genoeg tijd hebben om technisch ingewikkelde vragen uit te zoeken. Aangezien wij een compleet en uitgebreid antwoord willen geven, hebben wij de keuze gemaakt om over te stappen naar een onlineticketsysteem, om u nog beter van dienst te zijn.

Welke gevolgen heeft dit voor mij als klant?

De overstap van telefonische support naar een ticketsysteem heeft voor u als klant enorme voordelen. Zo hoeft u nooit meer in de wacht te staan bij DentalRules en u kan altijd en overal het antwoord op uw gestelde vraag teruglezen.

Wat is een ticketsysteem en hoe werkt het?

Een ticketsysteem is een online omgeving waar u als klant uw vragen kunt insturen. Wij kunnen deze vragen inzien en voor u beantwoorden. U krijgt vervolgens via e-mail een melding dat de vraag beantwoord is.

Moet ik nu heel lang wachten op mijn antwoord?

Wij zorgen ervoor dat de vragen zo snel mogelijk beantwoord worden, er zitten van 8:30 tot 17:30 uur medewerkers voor u klaar om uw tickets zo spoedig mogelijk te beantwoorden. U bespaart als klant tijd omdat u tijdens het telefoongesprek niet hoeft te wachten tot wij het antwoord op uw complexere vraag uitgezocht hebben. U hoeft alleen een ticket in te dienen en u krijgt een e-mail wanneer deze beantwoord is.

Vanaf wanneer stopt de telefonische supportafdeling?

Om er voor te zorgen dat de overgang naar enkel tickets voor u soepel verloopt hebben wij dit stapsgewijs gepland. Hierbij zijn de volgende data belangrijk;
18 juli: we zijn vanaf dan telefonisch bereikbaar tussen 9:00 en 12:00 uur
29 augustus: de telefonische support gaat in zijn geheel over op het online ticket systeem

Hoe kan ik jullie na 29 augustus bereiken?

Vanaf 29 augustus kunt u ons bereiken via support@dentalrules.nl en via het online ticket systeem.

Moet ik zelf mijn personeel inlichten over deze verandering?

Nee, dat hoeft u niet zelf te doen. Wij zorgen ervoor dat al uw personeel een melding krijgt op het dashboard. Daarin zal dezelfde boodschap gecommuniceerd worden.

Wanneer ontvang ik een uitnodiging van het ticketsysteem?

Alle contactpersonen krijgen op 18 juli een uitnodigingsmail van ons, zodat u toegang krijgt tot de benodigde online ticketomgeving. Heeft u zelf geen uitnodiging gekregen of bent u geen contactpersoon? Neem dan contact op met support@dentalrules.nl, dan regelen wij een account voor u of uw collega! Vergeet bij het mailen niet uw voor- en achternaam, e-mailadres en de naam van uw praktijk door te geven.

Handleidingen

Hoe krijg ik toegang tot het ticketsysteem?
Hoe kan ik inloggen in het ticketsysteem?
Hoe kan ik een support-ticket sturen?
Hoe kan ik antwoorden op een ticket?
Hoe kan ik tickets inzien?
Hoe krijg ik toegang tot het ticketsysteem?

Alle contactpersonen krijgen automatisch een uitnodigingsmail van DentalRules via mailadres notification@tribecrm.nl. Heeft u of uw collega zelf geen uitnodiging gekregen of bent u geen contactpersoon? Neem dan contact op met support@dentalrules.nl, dan regelen wij een account voor u of uw collega! Vergeet bij het mailen niet uw voor- en achternaam, e-mailadres en de naam van uw praktijk door te geven.

De welkomstmail ziet er als volgt uit:

Wanneer u de welkomstmail heeft ontvangen, kunt u onderstaande stappen volgen om een account aan te maken.

Stap 1: Klik op de tekst “deze link”.
Stap 2: Vul de gevraagde gegevens in.
Stap 3: Druk op “start nu”.

Mocht u een error krijgen bij het aanmaken van uw account terwijl u aan alle vereisten voldoet, neem dan contact op met DentalRules.

Hoe kan ik inloggen in het ticketsysteem?

Om in te loggen in het ticketsysteem, kunt u onderstaande stappen volgen.

Stap 1: Log in op uw DentalRules portaal.

Stap 2: Druk in de linker blauwe balk op het witte vraagteken om op onze supportpagina te komen.

Stap 3: Scrol naar beneden en druk op het blauwe venster met de titel “Ticketsysteem”.

Stap 4: Log in om in uw persoonlijk ticketsysteem te komen.

Heeft u nog geen persoonlijk account? Lees dan de handleiding: Hoe krijg ik toegang tot het ticketsysteem

Hoe kan ik een support-ticket sturen?

U kunt ons bereiken via support@dentalrules.nl en via het ticketsysteem.

Om een ticket in te sturen in het ticketsysteem, kunt u onderstaande stappen volgen.

Stap 1: Log in op uw DentalRules portaal.

Stap 2: Druk in de linker blauwe balk op het witte vraagteken om op onze supportpagina te komen.

Stap 3: Scrol naar beneden en druk op het blauwe venster met de titel “Ticketsysteem”

Stap 4: Log in om in uw persoonlijk ticketsysteem te komen.

Stap 5: Druk op “Nieuw ticket aanmelden”.

Stap 6: Vul de velden onder “Nieuw ticket” in, voeg eventueel een bijlage toe en druk op “Ticket aanmelden”.

U krijgt een bevestigingsmail wanneer u het ticket heeft verstuurd.

Hoe kan ik antwoorden op een ticket?

Wanneer u een antwoord van ons ontvangt, krijgt u direct een e-mail van ons in uw mailbox. U kunt hierop reageren zoals op elke andere e-mail.

Hoe kan ik tickets inzien?

Om uw tickets in te zien, kunt u de volgende stappen volgen:

Stap 1: Log in in uw DentalRules portaal.

Stap 2: Druk in de linker blauwe balk op het witte vraagteken om op onze supportpagina te komen.

Stap 3: Scrol naar beneden en druk op het blauwe venster met de titel “Ticketsysteem”.

Stap 4: Log in om in uw persoonlijke ticketsysteem te komen.

Stap 5: Druk linksboven op “Openstaande tickets”.

Stap 6: U kunt op een van de openstaande tickets klikken om het ticket te openen.

Menu