We streven ernaar u de beste ondersteuning te bieden bij het uitvoeren van alle processen binnen uw praktijk. Ook in 2024 blijven we ons inzetten om dit streven te behalen en onze dienstverlening te optimaliseren voor u.
Hier is alvast een blik op wat u van ons kunt verwachten.
Een nog gebruiksvriendelijker portaal
We zijn vastberaden om u een nog gebruiksvriendelijker portaal te bieden. Daarom focussen we in 2024 op het verder optimaliseren van uw portaal zodat u sneller en gemakkelijker de informatie vindt die u nodig heeft en efficiënter de benodigde handelingen kunt uitvoeren.
Nieuwe support website
Om ervoor te zorgen dat u gemakkelijk toegang heeft tot ondersteuning, introduceren we in 2024 een nieuwe support website. Deze website ondersteunt u bij het vinden van uw antwoord op vragen of problemen, boordevol instructies, veelgestelde vragen en contactmogelijkheden. Zo heeft u op één centrale plek toegang tot alle ondersteuning die we u kunnen bieden.
Klantenpanel
We willen u als klant betrekken bij het optimaliseren van de gebruiksvriendelijkheid van uw portaal middels een klantenpanel. Dit panel geeft u de mogelijkheid om direct invloed uit te oefenen op de toekomstige richting van onze diensten en product. Want wie kan ons beter vertellen hoe we onze klanten het beste kunnen bijstaan dan u zelf?
Seminars en webinars
Kennis delen staat hoog in ons vaandel en we willen u continu voorzien van relevante informatie en trainingen. Daarom zullen we door het jaar heen diverse seminars en webinars organiseren. Deze evenementen zijn bedoeld om u te ondersteunen en te voorzien van nieuwe inzichten.
Uw input
Mocht u zelf toevoegingen hebben op bovenstaande tekst, horen we dit uiteraard graag. We zouden het dan ook waarderen als u uw mening met ons wilt delen door uw suggestie te mailen naar support@dentalrules.nl.